Komise: Rozhodčí Pechanec správně neuznal gól plzeňského Šulce

Rozhodčí Ondřej Pechanec v nedělním veledůležitém utkání 4. kola nadstavbové části Chance ligy ve skupině o titul mezi fotbalisty Olomouce a Plzně správně neuznal gól hostujícího Pavla Šulce kvůli útočnému faulu jeho spoluhráče Sampsona Dweha. Uvedla to dnes ve svém pravidelném komuniké Komise rozhodčích Fotbalové asociace ČR.

Bylo to čtvrt hodiny před koncem normální hrací doby a pro Viktorii by tato branka znamenala zvýšení skóre na 3:1. Šulc napálil po rohovém kopu odražený míč zpoza vápna přesně k tyči, ale videorozhodčí Dalibor Černý vyzval hlavního sudího k přezkoumání situace u obrazovky. A následně došlo k přehodnocení původního verdiktu. Hostům to však nakonec vadit nemuselo, odvezli si z Hané tři body za výhru 2:1 a udrželi kýžené druhé místo.

»V 74. minutě utkání rozhodčí na základě intervence VAR správně neuznal branku hostujícího družstva. Před dosažením branky hráč hostujícího družstva č. 40 ve výskoku zasáhl kolenem do zad hráče domácího družstva č. 14. Jednalo se o přestupek, VAR správně intervenoval,« napsala komise.

Posvětila také sporný erdikt rozhodčího Stanislava Volka z 53. minuty úvodního finálového utkání nadstavbové skupiny o umístění mezi domácími Bohemians 1905 a Hradcem Králové (1:0). Hostující Vlkanova postupoval při brejku k brance a upadl na hranici šestnáctky po souboji s domácím Vondrou. Červená karta? Kdepak, podle komise vracející se obránce »Klokanů« nefauloval.

»V 53. minutě utkání rozhodčí správně nechal pokračovat ve hře po souboji hráče domácího družstva č. 22 s hráčem hostujícího družstva č. 58. Hráč domácího družstva se lehce nohou dotkl míče a hráč hostujícího družstva přes něj následně přepadl. O přestupek se tedy nejednalo,« vysvětlila komise.

(koz)

Související články

5 KOMENTÁŘŮ

Zanechte komentář

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -

Poslední zprávy