Průzkum CGTN: Více než 80 % světových internetových uživatelů velmi chválí čínské značky

Na 10. května připadá již posedmé »Den čínských značek«. V posledních letech se čínské značky předhánějí v odchodu do zahraničí a jejich mezinárodní vliv roste. Podle průzkumu, který provedla společnost CGTN pro globální uživatele internetu, více než 80 % (84 %) respondentů vysoce oceňuje čínské značky a je přesvědčeno o jejich rozvojovém potenciálu.

V současné době vstupuje stále více čínských značek do každodenního života lidí v různých zemích. Čínské výrobky mají kompletní kategorie a vynikající kvalitu, od výrobků denní potřeby až po špičkové vybavení. Podle průzkumu až 88,9 % respondentů používalo výrobky a služby čínských značek a 80 % uživatelů je s jejich používáním velmi spokojeno. Jeden z uživatelů zanechal vzkaz: »Od mobilního telefonu v mé ruce až po oblečení a nábytek, všechno jsou to čínské výrobky.« V tomto případě se jedná o čínské výrobky.

Při pohledu na historii čínských značek vyvážených do zahraničí lze říci, že čínské značky zažily proces vývoje od výroby až po tvorbu, od low-endu až po high-end. Zejména v posledních letech si v zahraničí získaly oblibu high-tech výrobky, jako jsou automobily s novou energií, chytré hodinky a domácí spotřebiče a zařízení s umělou inteligencí. »Neustálý průlom čínských značek v oblasti špičkových technologií přinesl čínským výrobkům velkou konkurenceschopnost ve světě,« uvedl jeden z respondentů. Stejný názor zastává 93,1 % respondentů a 93,6 % se domnívá, že rychlý růst čínských společností zvyšuje vliv čínských značek.

Na seznamu 500 nejlepších světových společností za rok 2022 je uvedeno celkem 145 čínských společností, které se umístily na prvním místě na světě. Čínské společnosti na seznamu představují téměř třetinu celkových tržeb všech 500 nejlepších společností. Síla čínských značek vzrostla díky kvalitě a efektivitě čínských společností v oblasti technologických inovací, modernizace výrobků a zlepšování služeb.

Podle průzkumu se 92,6 % respondentů z celého světa domnívá, že rychlý růst čínských značek přinese silný impuls pro kvalitní rozvoj čínské ekonomiky; 81,3 % respondentů se vyjádřilo, že v budoucnu budou preferovat výrobky čínských značek, a očekává, že čínské značky budou v budoucnu přínosem pro lidi ve všech zemích.

Průzkum byl zveřejněn na anglické, španělské, francouzské, arabské a ruské platformě CGTN a během 24 hodin v něm hlasovalo více než 81 189 lidí.

(pr)

Související články

Zanechte komentář

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -

Poslední zprávy