Všechno zlé může být i pro něco dobré. České Švýcarsko má cenu

Nejen místní hoteliéři, poskytovatelé služeb a obce, ale také odborníci z cestovního ruchu ocenili kampaň Chybí nám tu lidi, kterou připravila obecně prospěšná společnost České Švýcarsko na obnovení turismu po požáru v národním parku. Dokazuje to první místo v soutěži Velká cena cestovního ruchu v kategorii Inovativní marketingová komunikace roku 2022.

Cílem kampaně, která běžela v on-line prostoru, tištěných médiích a na billboardech po celé České republice, bylo inspirovat dosud nerozhodnuté Čechy, aby strávili loňské babí léto a podzimní dovolenou v Českém Švýcarsku, zlepšit mediální obraz regionu a ukázat, že České Švýcarsko je stále atraktivní a bezpečné. »Ukázali jsme také schopnost destinačního managementu rychle a efektivně dopomoci návratu turistů do lokality, kterou v červenci 2022 zachvátil dosud největší požár v zemi,« doplnil Miroslav Kokta, marketingový manažer obecně prospěšné společnosti České Švýcarsko a autor kampaně.

Dle poroty se jedná o skvělý marketingový počin. Ve velmi krátké době totiž projekt dokázal oslovit cílovou skupinu a je špičkovou ukázkou cílené a účinné krizové komunikace. »I přes značná omezení a uzávěry v národním parku České Švýcarsko, které jsou aktuální i pro letošní sezónu, stále děláme maximum pro rozvoj turistického ruchu v regionu. A jsme rádi, že naše aktivity oceňují nejen hoteliéři, provozovatelé restaurací, poskytovatelé služeb a naši partneři, jako je Ústecký kraj, ale také odborná veřejnost,« řekl Jan Šmíd, ředitel obecně prospěšné společnosti České Švýcarsko.

Kampaň je unikátní v jedinečném spojení kompozitních fotografií a ilustrací realizovaných předními českými a zahraničními umělci. Do projektu se zapojili Jiří Lízler, mezinárodně uznávaný komerční fotograf, Adéla Stopka, progresivní umělkyně a ilustrátorka, a úspěšný CGI artist Ivan Hryhorjuk, který působí zejména ve filmovém průmyslu. Kampaň vznikla díky podpoře Ústeckého kraje a agentury CzechTourism v extrémně krátkém čase – od úvodního briefu k jejímu spuštění se vše zvládlo za 30 dnů. Tvůrci překonali nepřízeň počasí, kdy měli na celou produkci pouze pět slunečných dnů v září 2022. »Vytvořili jsme imaginární lokace, z nichž jsou některé s ohledem na ochranu přírody částečně fiktivní. Především jsme ale snížili produkční náklady na minimum a využili zřídka užívaných metod 3D / CGI,« uzavřel Kokta.

Velká cena cestovního ruchu byla vyhlášena již pošestnácté. Jde o ocenění nejvýznamnějších počinů na poli turismu v České republice – letos porota vybírala z rekordního počtu 60 projektů. Vítězové prestižní soutěže byli slavnostně oznámeni během zahajovacího dne mezinárodních veletrhů cestovního ruchu a regionální turistiky Holiday World a Region World. Letošní ročník soutěže, tradičně vyhlašované komunikační agenturou COT group, přinesl jednu zásadní novinku – právě soutěžní kategorii Inovativní marketingová komunikace, ve které České Švýcarsko zabodovalo. 

(pk)

Související články

Zanechte komentář

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -

Poslední zprávy