Prodejní rekord. Ojetinám se daří i v novém roce

Síť autocenter AAA AUTO, Mototechna a Auto Diskont, provozovaná společností AURES Holdings, prodala v zemích, kde působí, v lednu celkem 7951 vozů, tedy o 9 % více než za stejné období loňského roku. Je to nejlepší lednový prodejní výsledek za celou 32letou historii společnosti. Po rekordním roce 2023, kdy skupina prodala bezmála 100 tisíc aut, jde o další potvrzení přetrvávající vysoké poptávky po ojetinách.

TOP 10 nejprodávanějších vozů v síti AAA AUTO a Mototechna v lednu 2024
ČeskoPolskoSlovensko
1.Škoda OctaviaOpel AstraŠkoda Octavia
2.Škoda FabiaVW GolfŠkoda Fabia
3.Škoda SuperbKia SportageVW Golf
4.VW PassatHyundai TucsonHyundai i30
5.VW GolfFord FocusVW Passat
6.Hyundai i30Opel InsigniaKia Ceed
7.Škoda KodiaqNissan QashqaiŠkoda Superb
8.Kia CeedŠkoda OctaviaHyundai Tucson
9.Škoda KaroqRenault MeganeOpel Astra
10.WV TiguanŠkoda FabiaKia Sportage

»Oproti loňsku jsme v lednu prodali více v České republice i v Polsku, na Slovensku jsme loňský skvělý výsledek zopakovali. Počet 7951 prodaných vozů, s meziročním růstem téměř o desetinu, je nejvyšší objem, jaký se nám v lednu podařilo prodat od vzniku společnosti v roce 1992 a jistě nám letos pomůže překonat psychologickou hranici 100 tisíc prodaných aut. Hlavní sezóna přitom bude startovat teprve v březnu,« uvedla Karolína Topolová, generální ředitelka a předsedkyně představenstva společnosti AURES Holdings, která mezinárodní síť autocenter AAA AUTO, Mototechna a Auto Diskont provozuje.

Za zvýšením prodejů Topolová vidí kromě silné poptávky i neustálé zvyšování kvality zákaznického servisu a rozvoj digitalizace společnosti. »Daří se nám stále zvyšovat hodnotu indexu zákaznické zkušenosti NPS (Net Promoter Score) a v hodnocení jednotlivých autocenter ve vyhledávači Google jsme se u všech poboček v Česku již v průměru dostali nad hodnotu 4,5. Celkový objem zobchodovaných vozů se zvyšuje i díky rychlému postupu digitalizace výkupních a prodejních procesů ve společnosti, včetně využití nástrojů strojového učení a generativní umělé inteligence,« dodala.

Kromě vysoké poptávky a zvyšujícího se zákaznického komfortu společnost vidí za svým lednovým prodejním úspěchem i pokračující digitalizaci interních procesů. »V posledním roce jsme věnovali mnoho úsilí využití generativní umělé inteligence, která nám pomáhá jak v marketingu, tak ve styku se zákazníky na našem Zákaznickém centru. Další zrychlení a zjednodušení výkupu i prodeje očekáváme také od nyní zaváděné digitalizace převodů automobilů na Centrálním registru vozidel,« zdůraznil nový co-CEO (společný generální ředitel) AURES Holdings Petr Vaněček.

Podle Vaněčka digitalizace převodů ušetří jednotlivcům i firmám každoročně miliony korun, povede k transparentnějšímu procesu změn vlastnictví aut a sníží množství problémů s nedokončenými změnami. »Všechny tyto faktory pomohou dále zrychlit obchodování na sekundárním trhu,« podotýká Vaněček.

(pr)

Související články

Zanechte komentář

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -

Poslední zprávy